Tuesday, December 12, 2006

God kveld.

Yes, da sitter jeg her igjen da. Hva er det jeg har gjort i dag da, i dag har jeg vært på skolen og jobbet..:d



I dag ble største flausa gjort av William, hehe... Det var bare utrolig morsomt. Skal prøve å igjen fortelle det...

Det var da meg og William som satt i kassa på Rema igjen.. Så spurte jeg william om han hadde 1 enkrone rull til meg, å William sa ja.. Så skulle da william kaste den over til meg så klarte han å bomme litt da, så han traff kanten av kassa mi!!
Å hva skjer med en rull når den treffer en kanten på kassa mi, jo den åpner seg å krone stykkene fløy rundt. hehe...

kanskje det beste med hele greia var at det var en utenlandsk dame som fikk halvparten av kronene stykkende som fløy i luften i hodet. Å ho stod og klage i sikkert 5 minutter at ho hadde fått noen kroner i hodet..

hehe... Men det var litt moro, så ja.

men William du er en utrolig bra kar.. du står på.. jeje Broder du er bra!!

No comments: