Sunday, December 10, 2006

hei...
Da var det lenge siden jeg har skrevet... hva er det som har skjedd denne uken da... var vel på jobb tirsdag, etter det dro jeg hjem til bamble.. Norges beste plass. :d var så deilig å kunne komme hjem til mamma, pappa kai og resten av familien.. Dro hjem for å passe litt på Bestefar. han er ikke så frisk. Var masse med han... så traff jeg litt forskjellige venner... men var mest med Bestefar og Bestemor.. Var så utrolig koslig...

Så er Håndball Em i gang, da er meg og mamma klistrert foran Tv skjermen, :D hehe...

Jeg dro tilbake til Oslo, på fredag.. var også deilig å komme meg hjem til leiligheten.. hehe... Så dro jeg på Ungfila... På kvelden, var bra det. spennende.. dro nesten rett hjem etter det skulle på jobb kl 7 neste dag, så da er det greit å få noen timer på øye da. Så var det jobb på lørdag i noen timer.. skulle bare jobbe fra 7 - 12.. deilig vakt...

Så var det julebord med jobben på kvelden, da var vi på Hotel Opera:d fantastisk mat, julemiddag er bare helt konge:D hehe...

Å idag ligger jeg på sofaen å ser på ski, Håndball Em...

jaja, har vært en bra uke:d hehe

No comments: